Mardrömmar...

Har så ont i mitt huvud, ingen rolig migrän idag!
Haft mardrömmar så känner mig verkligen deppig, vakna och grät så det va ju ingen vidare start på dagen..
Så fort någon stor man tittar på mig när ja är ute blir jag nervös och får panik.
Jag vet ju inte så mycket om hur han såg ut..han som gav sig på mig!
Väldigt jobbigt att behöva springa runt och va spänd hela tiden, vill kunna slapna av och trivas igen..
Aja det kommer väll..

Skulle ju bada igår men ja fega ur så blev inge dopp, det va för kallt hehe!
Sorry allesammans, får försöka igen en annan dag hehe...
Ska vila nu, är helt slut kjamis på er!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!