Mensvärk!

Har så ont i magen nu och det är väldigt jobbigt, käns som magen vänt sig ut och in typ.
Måste städa och laga mat men får vänta ett tag med det.
Kanske ta en varm dusch så käns det kanske lite bättre sen.
Måste fixa matlåda till skolan i morgon med, deras mat är ju så vidrig!
Går inte alls att äta den, helt sönder kokt mat och slabbigt som bara den..
Ska upp klockan 5 i morgon och ja är redan trött, vill sova nu! hehe

Va hos min terapeft idag iallafall och det va skönt.
Vi prata om det som hände och hur det fick mig att känna när jag pasera platsen det hände på.
Vad ja skulle tänka på när ja va ute och att det faktist inte va mitt fel.
Väldigt skönt att ha någon att prata med, det behöver vi alla tror jag mer eller mindre.
Kan va skönt att få ut sina tankar till en person som inte är i sin egna position.
Dom kan lättare förstå tankarna då och förklara tillbaka varför man känner si och så.
Super bra tycker iallafall jag.
Vet hur rörigt det kan bli där uppe i mitt lilla huvud när ja tänker för mycket hehe!

Nu springer Stella och löper igen, väääldigt jobbigt!
Mjaau mjaauu mjaauu hela tiden hehehe och inte nog med det så är hon kelsjuk som bara den, ska gnida sig mot än hela tiden och efter ett tag kan det bli rätt kläningit!
Men hon är söt ändå hehe, knasig men söt :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!