Move time! : BIG STAN! hihi

Jupp nu är det dags för film, regnar hos mig så det passar fin fint att se någon rolig film.
Idag blir det filmen "Big Stan", det är en komedi och genom att läsa text om den så verkar den väldigt rolig!
Får hoppas att den är det också hihi.
Får skriva sen och säga va jag tyckte om den! :)



Komedi från 2007 med Jennifer Morrison, Rob Schneider, David Carradine, M Emmet Walsh, Olivia Munn, Henry Gibson, Tom Poole mfl.

Stan är en liten man som tjänat storkovan på att blåsa folk som fastighetsmäklare. Han har makt, pengar och en vacker fru. Men vad betyder detta om man en dag hamnar i finkan? Inte ett skvatt, ty bakom gallerna vinner den starkaste och den svage plockar upp tvålen. Stan har med andra ord sex månader på sig att bli en slagskämpen á lá Bruce Lee. "The Master" är den som kan hjälpa honom men hans vägar är minst sagt smärtsamma!


Bild och text från: undertexter.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!