Nytt ord...

..och idag får det bli ENVIS!
Det kan vara både bra och dåligt men i vissa stunder är det väldigt bra.
Man måste kunna ta för sig och i dom lägena är det bra att vara envis så man får det man vill!
Sen så finns det dom stunderna som ja e så envis att folk bli trött på mig hehehe.
Men när det gäller att välja saker så kan ja vara sådär "välj du" för ja har sån besluts ångest så där finns det stunder som ja inte är envis haha.
Och så kommer vi till det här med att ha rätt, guuuuh va envis ja kan vara då!
Snacka om att vara Tvilling (stjärntecken)!
Haha Emelie du har inte alltid rätt, lyssna på va folk säger hihi!
Som tex. en gång när ja och mamma va ute och gick i skogen.
Jag envisades med att vi skulle gå och ett håll och hennes håll va fel för att komma tillbaka...
Haha det visade sig att mitt håll ledde oss runt halva Göteborg och det tog väääääääldigt lång tid för oss att hitta hem.
Då va hon inte glader på mig hihi...
Såå fy skäms för att vara envis hehehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!