Pinsam dröm eller???

Drömde nått i natt hehe...om någon!
Hmm vet ej om man ska säga det till personen hehe men dte kommer upp i huvudet så fort ja pratar med personen! hihi

Aja får se hur ja ska göra hihi


Vad tycker ni? :)
Postat av: Sophie

Hihi gulligt <3 Nu är det sista chansen att ställa frågor till mig i min frågestund :) så passa på nu ;) hoppas du har haft en trevlig kväll <3

2008-08-13 @ 23:56:42
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn :)

2008-08-13 @ 23:59:07
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!