Sjuklingen! - så trist att vara sjuk!

Nu har ja inte vatt sjuk på länge och det är såå typiskt att ja ska bli sjuk av alla.
Det är det som kan va jobbigt med att gå i skolan, ja får all skit som folk bär på.
Hoppas ja blir frisk fort för ja har ingen lust att ligga här och glo.
Vi har fordon på måndag och vill verkligen inte missa det, kan ja stå upp så går ja även fall jag känner mig lite hängig!
En aning jobbigt att krypa runt i lägenheten, börjar bli öm om knäna hehe.
Man är ju ingen liten bebis precis :/ hehe
Ingen matlust nu, ska försöka få i mig lite fil så inte magen är helt tom.
Fått mina skolsaker idag från Lilon, får hämta dom när ja klarar av att stå upp igen.
Nä får väll fortsätta vila här kjamiis på er!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!