Skolkris!!!!! :(

Hmm, min skola har tydligen börjat och ingen har hört av sig till mig.
Är precis som ja inte har min plats!
Nu är ja jätte orolig, tänk om ja inte får gå kvar va ska ja göra då??
Jag har verkligen längtat som bara den efter skolan och känner att jag är redo för att fortsätta plugga.
Är såå nervös just nu, bad min mor att ringa till skolan för jag är för nervös att det är nått fel så ja kommer ju explodera om jag inte har min plats.
Dom sa att ja skulle få behålla min plats innan ja blev sjukskriven igen och jag prata med dom om det i början på sommaren, då skulle dom höra av sig när ja börja men det har dom ej.
Det är helt tyst, inga telefon samtal inget brev utan precis som dom bara skiter i än.
Min värsta mardröm verkligen!
Kolla på deras hemsida för att se när dom började och dom har redan gjort det så det va igår som ja blev orolig.

Ska roa mig med någon film eller nått så ja inte blir helt knäpp av att vänta på svar.. Kram på er!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!