Skolsakerna från Lilon.se! :)

Tänkte ni skulle få se det jag köpte på Lilon.se.
Hitta jätte häftiga block för matte, engelska och svenska så att man kan hålla koll på vilka block som är vilka.
Ingen smart ide att ha samma färg på alla för då kommer man verkligen blanda ihop allt man skriver.
Jag vill ha ordning och reda, så det ska vara hihi!


Köpte väldigt bra pennor så att man inte får kramp när man skriver!
Självklart en rosa märkespenna hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!