Större och längre penis!? haha yeh right!

Storleken spelar ibland en stor roll det måste man ju erkänna som kvinna MEN, det går att jobba med va man har hehe!
Jag har vid flera tillfällen sett reklam på ett par dunder piller som tydligen ska göra så att killar kan få större penis..
Haha, ja tror knappast på det men man vet ju aldrig.
Jag kan ju ej utala mig om det hehe, är väll iof kul för er män om det funkar och om ni nu vill förstora era tillgångar lite!
Dom här tabletterna heter då XtraSize (om inte namnet vore illa nog haha) och ska då:
  • Påtagligt öka längden på din penis! (upp till 7,5 cm)
  • Göra din penis tjockare och både kraftigare och hårdare! (se där ja hehe)
  • Öka ditt självförtroende och din självkänsla! (jo det kan ja förstå hehe)
  • Tillfredsställa din partner mycket mer än tidigare! (hmmm bra fråga)
  • Ge dig en större kraft i dina orgasmer. (kuligt för mannen hehe)

  • Ja är någon man villig att testa så måste ni ju skriva och säga hur det gick för det här va ju väldigt roligt hehe!





    Vad tycker ni? :)
    Postat av: Nabil

    Finns faktiskt många som lider av allvarliga problem just på grund av deras penisar.

    2010-10-14 @ 17:29:36
    URL: http://www.gigantiskpenis.info

    Give me love! ;)

    Namn:
    Remember me biatch?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    bloglovin
    Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
    www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
    Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
    Kontakta Mli här!