Tränat och duschat, vad ska man göra nu!? + The mummy

Ja du hehe, nu har ja duschat och tränat men frågan är vad ska jag göra nu!? hihi
Kanske fixa lite mat hade vatt smart, är fortfarande hemma hos min mamma men ska väll ta och promenera hem om nån timme eller så.
Ser ut som det ska börja regna när som hälst så vågar inte riktigt gå hem än hehe.
Känner mig lite kraslig och ja vill ej bli sjuk igen, så jobbigt att bli av med förkylningar nu!
Aja får se hur ja ska göra.

Tänkte iallafall tipsa om en bra film, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor!
Jag tyckte personligen att den var bra men det är ju upp till var och än.
Om man gillar Äventyr och fantasi filmer med lite historia bakom det hela så e det verkligen en bra film!
Tycker ja gott ni ska se :)



Bild från: firstshowing.net

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!