Trötter! *gäääsp*

Fixat och donat här hemma lite, är helt slut i kroppen.
Inte sovit så jätte mycket så det blir väldigt lugnt idag.
Ska snart börja skolan idag så då behöver jag vara pigg och glader, redo för att plugga hehe!
Ska nog gå super bra tror ja, känner mig så pass stark nu och det har jag inte gjort på ett tag så det här ska jag lätt fixa.
Ska verkligen bli jätte kul att börja skolan, läsa och lära sig nya saker.
Väldigt spännande plus att mina lärare är helt underbara och roliga så man trivs verkligen där.
Hehe min ena lillebror förstår inte hur ja kan längta till skolan, de som är så tråkigt säger han hehe.
Men när man blitt lite äldre så uppskattar man sånna saker mycket mer och det blir verkligen roligt! :)
Ska ut och kolla skolsaker, nya pennor och sånt i veckan med.
Måste köpa sånt nu och en ny kalender med så ja kan hålla koll på allt.
Ska prata med mamma lite så skriver lite senare kjamiis :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!