Vad hade ni för drömmar när ni va små?? The Little Mermaid + Fransk manikyr! :D

Sitter och tittar på film och fixar mina naglar nu.
Lite skakis men det funkar ändå, har ju fusk klistermärken så att det blir rakt hihi.
Lägger ut en bild på det sen så ni får se :)

Inte kollat på lilla sjöljungfrun å länge så tänkte att de va på tiden.
Drömde alltid att jag va en sjöljungfru när ja va liten, det va min stora dröm hihi.
Sydde till och med en dräkt så att ja skulle känna mig som en sjöljungfru :)

Vad hade ni för drömmar när ni va små?? :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: bravedave

om stora berg som jag hoppade ner för

2008-08-24 @ 00:31:59
URL: http://www.bravepeople.se
Postat av: MiaFia

jag brukade drömma att jag kunde flyga :D

2008-08-24 @ 00:36:24

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!