Väldigt konstig dröm!

När ja drömmer så är allting så himla klart så det är precis som om jag verkligen är där.
Iallafall, i natt drömde jag att jag va en ängel och hela världen bestod av olika varelser.
Freddie var en stor panter som gjorde mig sällskap.
Jag hade en uppgift (här kommer det knasiga hehe) att lämna den heliga choklad asken till kungen!! haha
Va massa hinder på vägen och när ja precis va i nrheten försvinner allt runt omkring mig och jag hamnar på willys med en stor korg av choklad! haha
Eller hur knasig, snacka om att älska choklad men nån måtta får det vara hihi!

Skulle ut och gå i skogen idag med mamma men hon hade jätte ont idag så får la se hur det blir med det.
Ska iallafall ut och gå själv så man gör nått :)
Aja, skriver lite senare! :) 

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!