Dags att sova!

Uach mått skit idag och så har ja ändå vatt ute och handlat outifit för maskeraden i morgon.
Ska ha jätte långa ögonfransar med glitter på och katt öron samt svans, kommer bli en ur söt katt hehe.
Va och storhandla med mamma, vi köpte massa julmat och godis osv så nu är det gjort för julen.
Skönt att få de avklarat haha så kan man ta det lugnt! :D
Nä nu ska jag lägga mig, är helt slut och har en del som måste göras i morgon innan jag åker till björkö!
Sussa gott folket!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Mjaauuu rawr Inte klösa sönder mig bara. Du får hitta en matta att klösa på ;)



Kraaaam

2008-12-19 @ 10:27:45

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!