Den 19 är det maskerad...

Freja fyller 19 år och har bestämt sig för att ha en maskerad i år, det ska bli roligt och denna gången ska ja fan ta mig vara en KATT! :P
Alltid velat va det på maskerad så nu tänker ja va det hehe, vill vara en söt katt så måste hitta bra maskerad saker.
Får åka in till stan någon dag snart och kolla på butteriks tror ja.
Ja kommer se ut som min Freddie hehe, en tjock liten kise haha!
Det ska bli kul iallafall, har inte vatt med på frejas fester nu på ett tag så ska bli kul.
Sitter och funderar på va ja ska ge henne bara, va blir en tjej på 19 år glad för!??
Haha verkligen skit svårt!
Ge henne något gullit bara kanske, hon har väll det mästa och jobbar ju så.
Det är verkligen svårt med vuxna..
Det är ju iof kallt nu så kanske lite myssaker!? som tex goa tofflor och myskläder!?
Kan ju kolla på Nelly.se, dom har ju en del saker!

Hmm några förslag!?



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!