En sömnlös natt och nu är det morgon igen..

Ja, kan de bli värre!?
Till och med tatt sömntabletter men inte fasen fungera de.
Det är väll lika bra att hälla i sig en massa te sen stor städa och så ta en långpromenad och sova sen vi 20 ikväll.
Trod du ja lyckas hålla mig vaken??? de tror inte ja men ja måste!
Fattar inte va problemet är, jag är såååå himla trött.
Man kanske skulle svepa i sig kaffe eller något en de är ju så vidrigt.
Behöver en ordentlig spark i röva käns det som så att ja klarar av denna dagen.
Så ja klarar av mig själv rättare sagt!

Nä ska sluta gnälla, bara så förbannat jävla trött och när man inte får någon sömn blir man inte ett dugg trevlig.
Nä ska ta mig en kopp te till och sen ställa mig i en kall dusch så lär nog kroppen vakna!!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Hade du haft snö hade du kunnat lalla ut naken och rulla dig i snön...men då hade nog många rutor immat igen på ett kick. Hahahaha



Kraaaaaaam

2008-12-15 @ 11:29:07

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!