En trevlig kväll på liseberg! :D

Jag är helt slut efter shopping rundan på liseberg, men guuh va kul vi har haft det! :D
Tog mängder av fina bilder och ja köpte mängder av fina julgranskulor (samlar på julgranskulor hihi) dom kommer hänga sååå fint i granen.
Måste köpa en riktigt fin gran, det är väldigt viktigt!






Massa fina bilder från liseberg :D


Här är lite utav det jag öpte till granen, köpte bland annat ett par jätte goa vantar idag som ja fick av mamma och dom hade jag på liseberg.
Sen köpte jag öven lampor som man sätter i badkaret hehe och så en sån där ögonmask som man har när man ska sova :D
Värsta shopping dagen, vi fikade och drack glögg och varm oboy i mängder och så titta vi på djuren och tomten hihi.
Ja vi är helt enkelt väldigt trötta nu haha!
Nu ska jag ta det lugnt och slå in mina julklappar :) tar kort på det sen för dom blir skit snygga paketen! :D


Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Va härligt det ser ut! Sådär många ljus ska jag också ha nästa juö. Hehe undrar hur elräkningen kommer te sig. ;)



Kraaaam

2008-12-18 @ 10:07:00

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!