Febrig och mår pyton!

Har legat hela dagen och sovit, vatt helt utslagen av febern!
Skit jobbigt, just nu ligger jag i sängen och tar de lugnt är ju helt snörrig.
Hoppas ja blir någorlunda frisk till julafton iallafall.
Orkar inte ligga och va helt bort!



Nä ska fortsätta vila och kolla film nu...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Uschan. Får verkligen hoppas att du blir frisk till jul. Har spenderat några julaftnar när jag varit sjuk, inte alls kul. Hoppas du kryar på dig fort :)



Kraaaaam

2008-12-23 @ 10:42:30

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!