GOD JUL allesammans! ;)


Hoppas ni får en helt underbar jul, för mig kommer de blir så lugnt som möjligt eftersom att ja fortfarande har feber.
Ska ta massor av härliga bilder sen och lägga in på bloggen men under tiden får ni titta lite på mina favoriter bland julgranskulorna i år :D







Vad tycker ni? :)
Postat av: God Jul

Gooooooood Juuuuuuuuul

Frohe Weinachten (vet inte om jag stavade rätt där)

Feliz Navidad



Puss o Kram

2008-12-24 @ 11:27:11

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!