Godmorgon folket! :D

Här har ni en pigg Mli som ni inte har sett på ett tag och det känns så skönt.
Hoppas ja får sova så här bra ett bra tag denna gången så att ja inte får fler sådana jobbiga perioder som varar så länge!
Iallafall, vakna av att ja fick sms från Petra.
Hon fråga mig och Frejas present hade kommit och självklart har den de, måste köpa något fint inslagningspapper till den bara.
Hoppas hon blir glader för presenten iallafall.
Sen så fråga hon va jag ska klä ut mig till och det blir ju självklart katt hihi, ska ut och leta dräkt på fredag med mamma.
Som ni då ser så har det blivit lite ändringar för mig, min bror och mamma har precis flyttat hem till mig (lite familjebeskymmer så do kommer bo hos mig nu) men de är rätt mysigt faktist.
Va så längesen vi bodde tillsammans så det känns ju lite konstigt hehe, har bott själv i 3 år och nu het plötsligt har jag min bror och mamma som inneboende hehe.
Får berätta mer varför de är så senare, lite ömtåligt just nu så känns inte rätt att skriva om det här.

Iallafall så ska jag och mamma till liseberg sen, farfar ska nog också med.
Tänkte gå och köpa mig ett par mysiga vantar, mössa och halsduk som ja kan ha på liseberg så man ser sådär ysig ut hehe.

Köpte ju ny mobil igår och ja är verkligen super kär i den haha så ska ni köpa ny mobil så tycker ja ni ska köpa en Samsung SGH-F480 för den är grym plus att den finns i rosa om man nu gillar det då haha.
Nä nu ska jag göra lite frukost här och vakna till liv men skriver senare ikväll tillsammans med massa fina bilder från lisseberg! :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Godmorgon på dig med. Själv blev jag också väckt av ett SMS. Haha. Ser fram emot fina bilder lite senare. Lek inte för mycket med mobilen nu bara ;)



Kraaaam

2008-12-17 @ 11:27:44

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!