Julmusik, den rätta stämningen! :)

Svårt att hitta bra julmusik kanske om man inte är som jag då, lyssnar på julmusik året om haha.
Så nu tänkte jag dela med mig om mina favoriter när det gäller julmusik och hoppas på att ni får er en julstämnings kick av det hela :D



1. The christmas song med Sanna, Shirley och Sonja
2. This christmas med Chris Brown
3. I´ll be home for christmas med Michael Buble
4. Santa baby med Lina Wade
5. Rocking around the christmas tree med Mel & Kim
6. Have Yourself A Merry Little Christmas med Judy Garland
7. White Christmas med Bing Crosby 
8. Christmas Song- Hula Hoop med Aliv and the chipmunks
9. Jag såg mamma kyssa tomten, finns många bra som gör den :D
10. Let it Snow! med Dean Martin


Vad tycker ni? :)
Postat av: Nina

Favoriten ligger på listan, chris brown så klart!!! :))

2008-12-01 @ 18:00:23
Postat av: Nanna

På julen spelar vi alltid dom riktiga gamla klassikerna som julsånger med dean martin och bing crosby, det är riktig julmusik!// God jul önskar en ung farmor

2008-12-01 @ 18:02:01
Postat av: Slemo

Mmm alla är bra. Min favorit på listan är Santa Baby. Kan bero på hur den sjungs kanske. Hehe. Mycket bra lista...den enda jag inte känner igen är den översta, får ta och leta upp den och lyssna på den.



Kram

2008-12-01 @ 18:15:07

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!