Känner mig jävligt misslyckad...

Något måste förändras och de är nu.
Jag orkar inte känna mig såhär, det är grymt frustrerande att va så orkeslös och tappa all kontroll över saker och ting.
Får sluta tänka på de bara, hänger upp mig på saker som inte är bra för mig och de är verkligen ej bra...
Kommer ingen vart med att va frustrerad på allt och alla.

Upp med hakan Mli, de är ju snart jul :)
I morgon ska jag ut och posta paketen till dom som fick vinnande buden på tradera, hoppas dom blir nöjda.
Så ska ja också försöka pigga upp mig med att hämta alla mina julsaker hos mamma med och pynta klart lägenheten.
Känner mig bättre nu, mådde inge vidare innan..
Känns som ja börjar bli förskyld eller något hmm skumt!
Sen så hoppas ja att mina vinterstövlar ska komma med, längtat efter dom.
Tog sin tid eftersom att dom är gjorda för mina sko mått, lite speciellt så :)
Ni kanske också vill köpa ett par speciella stövlar för era mått!?
Isånna fall ska ni kolla DUOboots, där har ja köpt mina :)

Ska fortsätta kolla efter lite julklappar och lyssna julmusik, skriver kanske lite senare...


Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Yes! Julpynta lite åt mig med...orkar inte jag. Imorrn kommer jag va orkeslös. Först å främst kommer jag nog gå på smärtstillande, sen kommer jag ha en underbart fin glugg i överkäken. Lycka till med att hindra nåns tunga från att leta sig in. Mwahahaha



Kramen

2008-12-02 @ 14:44:24
Postat av: M@ria Garaget

Hej gumman!

Jag blir så glad att läsa det du skrivit, jag måste få säga , du är en otroligt stark tjej som hittar det ljusa i livet då allt känns jobbigt.

du e otroligt kreativ och kanonduktig med måste jag säga,,*Kramar om Länge* [ Ljuset finns alltid, hur mörkt det än ser ut)

jag skickar dig en liten dikt från mig till dig,,hihi



Snön faller



luften är alldeles vit i lampans sken

Flingorna trillar sakta ner

en för varje tanke jag tänkt på dig

en för varje dröm jag drömt om oss

Lyfter upp mitt ansikte mot himlen

låter flingorna sakta landa mot min kind

en för varje smekning du vill ge mig

en för varje beröring du drömt att ge mig

men i min tanke håller jag om dig

i min tanke är vi hos varandra

varje flinga försäkrar mig det

sakta låter jag den sista flingan smeka min kind

men i mitt sinne vet jag

att nästa beröring mot min kind

kommer att bli din ömma hand

Ler och kramar den sista snöflingan

i mitt sinne sparar jag den

som en symbol för kärleken



Mia

2008-12-04 @ 18:09:50

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!