MellandagsREAN!

Det är lika bra att ladda nu och skriva ner va man behöver så att man vet vad man är ute efter och på så vis slipper man bråka med folket i stan hehe.
Så nu har ja gjort en lista över det jag ska leta efter.

Mellandags Listan!:

1. En bra/snygg Bh (prova en 70D först innan jag tar 75, minskat en del runt om)
2. En bra brun-utan-sol, dom säger att Loreals Sublime Bronze ska vara bra!
3. Blont långt löshår (ska ha långt hår på nyår)
4. Ett par snygga platå klackar till min nyårs outfit, kolla Bianco och Din sko!
5. En söt liten kofta som passar nyårsklänningen.
6. Leggings/strumpbyxor.
7. Leta efter en marinblå jacka.
8. Kolla efter en bra skolväska där min bärbara dator får plats!

  
Sådär, då borde de va iallafall hyfsat lätt att hitta de ja vill ha eller va säger ni!? :D
 

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

En lagom lång lista tycker jag. Den borde man klara av på en dag eller två.



Hmm platåklackar, är det för man inte ska se så lång ut vid sidan om dig S



Kraaaaam

2008-12-25 @ 10:48:24

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!