Min önskelista - Del 2 :)

  1. Presentkort på Lagerhaus
  2. OBH Nordica Volumaster
  3. Friis & Company Hen Briefs Box
  4. Creative Zen Mozaic 4 GB Rosa
  5. Vantar från H&M
  6. Guldiga UGG´s stövlar

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Mmm en mp3-spelare såklart :). Hade faktiskt en creative för ett tag sen, kanonbra ljud iaf, men efter ett tag började den bli redigt seg. Visserligen va den hårddiskbaserad så det kan ju ha spelat in. Nu sitter jag däremot och smeker omkring på en Ipod Touch 16 gb....mmmm len som silke HOST Hahaha



Kram kram

2008-12-03 @ 19:10:29

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!