Ny telefon :D

Min egna lilla julklapp och de blev en rosa samsung med touchscreen på.
Så himla smart telefon hehe!
Sen så att den är rosa blev ett stooooort plus för mig.
Tänkte att en julklapp till mig själv ska jag allt ha och så fundera ja på antingen en rosa dator eller en mobil och det blev den rosa mobilen :D
Köpte nyss en ny dator så känns onödigt med en till just nu iallafall.
Hehe blir kanske en födelsedags present till mig :D



Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Kanonfin mobil. Nu är det bara den rosa laptopen som saknas ;). Den där mobilen måste ju vara rätt robust med tanke på att den har ett skal i aluminium :)



Puss o kram

2008-12-17 @ 10:41:44

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!