På söndag är det andra advent :D

Hur mysigt som helst, inte långt kvar till jul nu och jag verkligen längtar.
Behöver den värmen och glädjen som man får på julen, de blir verkligen en ny start oh förhoppningsvis ett nytt underbart år :)
Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik, idag blir det film maraton tänkte jag.
Har förbannat ont i mitt huvud och är febrig så är inte så pigg precis, hoppas det går över tills i morgon så man kan ut och jogga och göra lite nytta.
Måste komma på någe mat också, lite svårt när man inte har någe matlust alls hehe men men..
Äta bör man annars dör man...eller hur va det? :)

Måste bara säga att Johan han är förbannat söt asså hehe!
Finns allt mycket underbara och mysiga människor i denna värld också och dom pärlorna måste vi vara försiktiga om! :)
Kram till alla små pärlor som ja känner!



Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Mmm tiden går fort inte sant? Snart är det läge att ha alla julklappar införskaffade...



"Om en fet skäggig gubbe klättrar genom ditt fönster och trycker ner dig i en stor säck, bli inte rädd. Jag har sagt till tomten att jag vill ha dig i julklapp" ;)



Kramis

2008-12-05 @ 18:30:24

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!