Vad är det för fel med att vara rund!?

Jag förstår inte hur folk kan va så äcklade av människor som är runda.
Jag har hull so what!? fett gör inte en människa utan de är annat som säger hur en människa kan vara.
Det är vidrigt med folk som tror att dom är så mycket bättre för att dom är skit smala.
Det roliga är att personer som har hull och fett kan vara fan så mycket hälsosammare än smala personer.
Allt beror på hur man för sig genom vardagen, tex träning och en bra kost bestämmer hur en människas hälsa ligger.
Spelar ingen roll hur hon/han ser ut på utsidan man kan ändå inte läsa av vem som är hälsosammast utav en smal och en tjock person genom att bara kolla på dom.
Men nu för tiden så skriker ju folk äckel och ohälsosamt osv bara för att man är rund när i själva verket personen kanske tränar och äter bra mat och håller sig frisk och den som skriker kanske inte rör ett skit på sig och sätta i sig massa cocacola och friterade saker som verkligen tar kål på kroppen.
Folk borde fan ta mig stanna upp och tänka efter lite, ta hand om sig själva och sluta klanka ner på folk!
Det är så patetiskt, tänk på alla dom flickorna som svälter sig för att inte vara runda för någon jävel har printat i dom att de är ohälsosamt att va rund och man ska vara smal för så säger median.
Dagens samhälla säger ja bara, det är inte konstigt att vi lever i en tid där psykiska sjukdomar förekommer allt oftare!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Jag blir rent ut sagt äcklad av de pinnar som springer omkring nere på stan ibland. Man måste ju hålla sig ifrån att nysa...dom kanske far iväg och hamnar i nåt träd om man gör det, nä skämt åsido, mycket hellre en tjej med hull och en underbar personlighet än dom pinnar som ränner omkring om jag får säga va jag tycker.

2008-12-01 @ 16:12:06

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!