Varför ska människor vara så elaka...

Jag tycker att ja är en bra och ärlig person som förtjänar respekt och att faktist bli behandlad som en person och inte en sak.
Fundera lite på de där...undra va människor är ute efter egentligen.
Är det enbart för att såra andra och vara så odräglig som möjligt som vissa finns eller va är det för spel folk kör!?
Och sen varför ignorera människor om man inte vill en viss sak när man kan säga som de är istället!? hehe en jäkla bra fråga som dom flästa undrar.
Är väll bara att säga såhär ligger de till thats it!
Inte köra någon smitar variant eller dum ursäkt via sms och sen ljuga om känslor och de ena med det andra.
Va är det för sätt!?
Ja vi är fan i mig inte snälla mot varandra, varken män eller kvinnor!
Mogenhet kommer inte med åldern, mogenheten kommer när man har stake nog att stå för va man tycker och tänker, sina misstag och verkligen lär sig något vettigt utav dom!

Ja kan stolt säga att ja har fan i mig stake!!! :P haha

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!