Värst va folk vill att ja ska vara vaken då! haha

Jag är ju skit trött men nä då här ska man va vaken, mobilen ringer och har sig och brorsan han ger sig inte haha.
Ska blir skönt att åka hem strax så kan man sova :P
Man kanske kan somna i smyg?, haha brorsan spelar ju så han märker kanske inte de!
Haha nä ska slöa :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: mia

ahaha. lite sömn är alltid skönt:) haha

2008-12-13 @ 17:31:40
URL: http://miatia.webblogg.se/
Postat av: Slemo

Du får stänga av mobilen och somna in sött. Tycker det låter bra iaf :D



Kramis

2008-12-13 @ 18:17:13
Postat av: linnea

Varsegoo :D

2008-12-14 @ 23:14:24
URL: http://oddneus.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!