A girls best friend! :)

Såå jäkla typist, när jag är förkyld så kommer massa finnar och sånt i ansiktet och det är ju så jobbigt.
Men har hittat en sak som ja har med mig överallt nu, det svider som fan att ta på det men såå värt det!
Neutrogena visibly clear, en liten tub som man duttar på dom små rackarna hihi!
Funkar verkligen super bra på mig, brukar få lite prickar i ansiktet vid mensen med och detta tar bort det med en gång så det Är super bra.
Köpte min på Apoteket och kostar väll än sådär 50 kr kanske, såå värt det! :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!