Ben & Jerry´s + film = En bra dag för en sjukling! :)

Jupp idag blir det bara film film och åter film, har min bror på besök och han är också sjuk.
Vi tog en lite promenad innan och köpte Ben & Jerry´s till film dag/kvällen.
Efter det va vi helt slut och både jag och han mådde pyton så det blir att fortsätta vila.
Har kollat på tre filmer idag och nu blir det en till men vi har inte bestämt oss än hehehe.
Vi funderar på att se någon riktig läskig film så man blir lite skrämd hehe, kan väll inte jag sova sen hihi! :)



Blev glassen Cookie Dough idag, ni måste testa den om ni inte redan gjort det hihi! ;)


Filmer som vi har tittat på idag hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!