Blev nästan våldtagen igår..

Till alla kvinnor: gå aldrig själv när det är mörkt på en väg där folk inte kan se dig!

Va påväg hem från en fest hos min pappa, va nästan hemma bara en liten bit mellan spårvagnen och min lägenhet...
Han kom från ingen stans och slängde ner mig i gräset, gjorde sönder mina strumpbyxor och tog handen innanför troserna...
Hade det inte vatt för en bil som kom så han blev rädd och sprang så...


Suttit i duschen jätte länge....känner mig så äcklig!!!!
Va ska man säga...


Vad tycker ni? :)
Postat av: Conny

hejsan!

jag tycker synd om dig som har blivit utsatt för nåt så hemskt. helt sjukt att det ska få finnas såna personer. hoppas att det blir bra med dig även fast du har varit med om det här.

polisanmälan måste du göra.

mvh Conny (en vän i cybervärlden)

2008-07-20 @ 16:50:12

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!