Confessions of a broken heart..

I wait for the postman to bring me a letter..
And I wait for the good Lord to make me feel better...
And I carry the weight of the world on my shoulders, family in crisis that only grows older!


 

.....broken! VARFÖR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Skulle hjälpa mig såå mycket om du bara stanna upp för en liten stund bara, en minut en sekund för att bara säga att du är stolt över mig.
Att du älskar mig...
Jag är så arg på dig..när ja verkligen behöver dig har du inte vatt där...när ja verkligen behövde dig..
Ja klarar inte av allt själv längre, hur mycket det än känns fel för mig att säga så KAN inte ja allt själv..
Jag är såå rädd, snälla kan du inte bara säga att allt kommer att bli bra!?
Säg att allt kommer bli bra??..


Vad tycker ni? :)
Postat av: Sanna & Sanna

Time to make some money?



I samarbete med Plus i Kassan erbjuder vi just nu 20kr när du registrerar dig. Sen är det bara att tjäna lätta pengar på bloggen.

Utbetalning varje månad!



Läs mer:

http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment

2008-07-16 @ 04:21:09
URL: http://sannornas.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!