En dusch och man känner sig som ny! :)

Tatt en dusch nu och en härlig peeling med uppföljning utav en ansiktsmask och nu känner ja mig på mycket bättre humör!
Man borde stanna upp oftare och skämma bort sig med lite spa osv!
Man mår ju såå mycket bättre efter, känner sig som en ny människa och kan fortsätta med det vardagliga på ett mycket gladare och positivt sätt hihi.

Och eftersom att jag tycker man ska skämma bort sig lite idag så måste ja tipsa om eleven.se!
Dom har verkligen allt för att skämma bort sin kropp från topp till tå och dessutom så är dom inte speciellt dyra! :)



Bild från: eleven.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!