En helt underbar helg! ;)

Hejsan allesammans, har haft en helt underbar helg verkligen.
Synd att det ska ta slut bara, åker hem i morgon så är väll hemma fram mot eftermiddan sådär hihi.
Har solat jätte mycket och fått tänka lite i lugn och ro utan att känna sig rädd.

Känner mig mycket starkare nu för att orka med det hemma igen.
Inte rädd längre efter det som hände så det ska vara skönt att få komma hem till katterna.

Vi har grillat, festat, badat, solat och bäst av allt vatt ute på havet med båten.
Heeelt underbart.
Guuh va ja vill bo nära havet, så mysigt.
Lugnt och skönt, frisk luft och inga jobbiga bilar som åker fram och tillbaka.
Här kan man verkligen va sig själv utan migrän och trötthet.
Vill inte åka hem käns det som hehe.
har tagit helt underbara bilder som jag ska lägga in när ja kommer hem.
Glömde ju självklart min kabel så kan ju inte lägga över bilder.
Aja sånt som händer hihi.

Idag va vi och åkte rund längst kusten och kolla båtar och natur.
Verkligen jätte fina ställen vi har här i Sverige, ni ska få se bilder.
Som sagt sett mycket roligt och mysigt nu.
Inte mycket migrän häller sååååå underbart :D
Känner mig som en ny människa hihi.

Nä snart dör mitt batteri här igen så får skriva mer i morgon men kjamis på er så ses vi i mon :D



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!