Filmen var...

...toppen bra!
Precis som jag trodde hihi!
Batman: The dark knight, tycker jag att ni ska se faktist.
Lite sorgsen och så men faktist bra om man gillar batman och hjältar då förstoss hihi! :)
Män är generellt i uniform väldigt sexigt hihi.
Spelar ingen roll om han har kostym eller polisuniform eller som batman hehe det är sexigt!

Ja har lagt mycket tid på att kela med katterna idag, Freddie har vatt så kelen sen ja kom hem men det är ju knappast konstigt.
Han saknar ju mig när jag är borta så idag va det hans speciella kel dag hehe.
Han har legat på min mage ett bra tag nu och gosat vilket har vatt super mysigt så nu är han nöjd hehe.
Stella ligger här och kurrar hon med, pratar lite då och då och almänt bara trivs hehe.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!