Fortsätter städa!... :)

Jupp, här städas det, gör en riktig städning av allt idag så det blir super fint här!
Även slängt massa papper och skit som jag har samlat på mig.
Såå störande när man ska spara nått för det kommer ja titta i om nån dag och sen så glömmer man det så har man hur mö skit som helst hehe.
Här ska inte va massa skräp inte ;)
Har städat luckor och sånt i köket så nu ska ja snart fortsätta i badrummet, skrubba badkar vask och toa!
Kommer glänsa sen hihihi..
Måste komma på någon mat idag med..ingen som helst fantasi idag.
Får väll bli keso, sallad och Qurn fileer idag.
Lätt att laga, nyttigt och gott :)

Måste bara säga det att när man har bra musik och rosa städredskap så är det skit kul att städa hihihi! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!