Gratis prylar! :D

Hihi när ja kom hem så hade jag fått ett paket, ingen aning va det va i det men när jag öppna så fans det 4 stycken olika brocher, två par örängen och ett diadem.
Allt detta va gratis, så tack så mycket..
Väldigt kul när man får saker man tycker om hihi :)
Ska ta kort på det senare, glömde min kabel för kamra till datorn hemma hos mamma.

Nu ska jag fixa lite mat, min lillebror är hos mej.
Vi båda är sjuka, inge kul alls men det får bli mycket film och så :)

Kramiiis på er så länge!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!