Kärlek...

...finns så mycket att säga om det.
Vill sååå så järna hitta han som ja kan leva med och få familj med men samtidigt är jag såå rädd för att bli sårad igen.
Det käns som om jag alltid har sådan otur så finns han verkligen där ute för mig?
Är det verkligen så att vi alla har den där speciella personen som väntar på än där ute någonstans???..
Man kanske inte hinner hitta han, världen är ju så stor!
Inte alla får det där bröllopet som längtat efter eller dom där barnen som dom drömt om!

Saknar den där första gnistan, då allt är spännande och pirrigt i magen.
Saknar känslan som kommer när han ringer, hur det pirrar till i magen och du blir aldeles röd i ansiktet av lycka..
Saknar den första kyssen hur spännande den är när det verkligen käns i magen och du tror du svävar på molnen..
Saknar den första gången man är väldigt nära varandra, hur nevöst och spännande det är och man vill verkligen att det ska bli bra!..

Finns så mycket upp och ner med just "kärlek"!
Det som är tråkigt är att för många säger för mycket utan att mena det bara för sägandets skull!
Vet inte längre om man vågar tro på vad folk säger att dom känner, så mycket lögner och så mycket svikande...
Bara en, EN person som är ärlig om vad han känner och inte fortsätter något som han ej vill, hade vatt sååå underbart!





The greatest thing you ever learn is just to love and to be loved in return!...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!