Kladdkaka för ett år! :)

Har bakat kladdkaka till mina små syskon för ett år nu!
Dom har ätit såå mycket kladdkaka så ja e rädd dom ska få ont i magen hehe...
Får fixa lite riktig mat till dom så dom inte trycker i sig mer kladdkaka hehehehe.

Tror ja ska ta mig en till kopp té, försöka slapna av lite.
Känner mig lite smått stressad på något vis, vet ej varför men det går väll över :)
Väldigt seg idag, men inatt ska jag nog få sova lite mer hihi!
DET BEHÖVS!!!!


Nu är det dags för film, blir Jumper!
Rätt bra film faktist hihi, spännande :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!