Kvinnor fiser...

...mer eller mindre varje dag så det här snacket om att vi inte gör det ofta stämmer ej!
Och sen måste ja påpeka att string är inte bekvämt och kommer ALDRIG vara det!
Ja visst man kanske vänjer sig, det är en annan sak men ett par hottisar/boxer är det bekvämaste som finns!

Så kommer vi till det här med sex, många säger att killar tänker bara på sex...heeeelt fel!
Ni män anar inte hur mycket vi kvinnor tänker på sex!
Vi drömer aldrig om snusk...hmm BULLSHIT! Det är inte bara män som vaknar upp och har stånd för att dom drömt något sexuellt utan kvinnor har med sina drömmar!
Satt och diskutera detta med några tjejkompisar och om sanningen ska komma fram så vaknade dom upphätsade minst 1-2 gånger i veckan för att dom drömt något snuskigt.
Och när ja ändå skriver om sex och sådant så vill jag säga att nymfoman betyder "sexuell överaktiv kvinna" och att män har ett annat namn för sexuell överaktivitet, satyriasis!

Män är inte bara svin, vi kvinnor kan va riktigt vidriga vi med!
Se ett exempel, om män blir arga på varandra så kanske dom ger varandra på käften sen är det över och alla är glada igen.
Men om kvinnor börjar bråka, ja då kan det hålla på i år och dar med skitsnack fram och tillbaka och inte nog med att man är ovän med en person så blir man oftast ovän med ett helt kvarter bara för att alla lägger sig i!
Så egentligen borde vi kvinnor lära oss att ge varandra smäll på käften så att man kan gå vidare istället för att tjafsa och smutskasta varandra i flera månader!

Otrohet: okej, killar är nog fan ta mig mer öppna om det ämnet.
Jag har aldrig vatt otrogen för ja är verkligen imot det, vill man vara med någon annan än sin pojkvän så gör man slut inget mer med det!
Men så finns det dom som säger samma sak som mig fast i smyg "råkar" vara otrogen och döljer det hela för sin kille.
Jag har haft såå många vänner som mer eller mindre strulat med en annan kille under tiden dom har sambo/pojkvän.
Räcker det inte med en??

Detta skrivandet är ett resultat efter en lång diskution mellan 5 kvinnor! ;)




Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!