Långa naglar! :)

Nu börjar ja äntligen få tillbaka mina naglar(bet av dom i sömnen) och det blir ja glader av haha!
Pinsamt värre men men, nu ska ja ha långa naglar igen!
Guuuh va ja längtat efter det hihi!
Ska göra fransk manikyr på dom med tänkte jag så kommer det bli toppen snyggt! :D


Vad tycker ni? :)
Postat av: sandra

Vad tycker du om Kissie? äs min blogg så får ni veta en del sanningar och vad jag tycker!

2008-07-31 @ 17:53:54
URL: http://cherryskull88.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Ett tips på att få längre naglar, använd Depends nagelförstärkare naglarna växer som in i!

Mega bra e de iaf!!



Ha en forts trevlig dag :)

2008-07-31 @ 17:56:35
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!