Lite nya böcker! :D

Härligt, idag fick ja hem böckerna som jag beställde för typ 4 månader sen.
Passar ju bra nu när man är sjuk med hihi.
143kr för 4 böcker, är som hittat hihi!



Sophie Kinsella - En shopaholic säger ja & En shopaholics bekännelse! hihi



Sett filmerna men det gör inget!

Beställde dessa böcker hos cdon.se, dom är väldigt billiga och dom har även en sommar rea nu!
Så dags att börja läsa lite mer folket, KÖP BÖCKER! hihi
Nyttigt att läsa :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Caroline

Djävulen bär Prada är en rolig bok att läsa (:

2008-07-12 @ 14:57:21
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!