Mardrömmar + förskylning = Mli... :(

Vaknar av att jag har en jätte jobbiga mardrömmar och så nu har jag till och med blivit snorig.
Jätte förskyld, hur roande är det på en skala från 1 till 10????
Snacka om att min kropp strejkar just nu hehe, vill verkligen inte va med på svängarna!
Aja, får helt enkelt vila och pyssla om mig själv så ska det väll försvinna någon gång.

Att göra idag:

*Ut och slänga soperna.
*Komma på någon lätt men ändå god mat...
*Borsta Freddie, fullt av löst hår på han!
*Leta efter minst två bra filmer (så man har något att göra)
*Ring mamma!




:)
Gösses sicken migrän ja har idag, dunkar som bara den och inte nog med det så ska man låta som Fran Fain i Nanny på trean hehehe!
Aja, bara jag som ska stå ut med min röst och dom som ringer! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!