Morgan Pålsson haha!..

Jag älskar Hipp Hipp och tycker det är en sjukt rolig humor hehehe.
Nu har dom ju gjort en film om karaktären i hipp hipp, Morgan Pålsson den stooora journalisten för SVT!
Hehe trodde inte den filmen skulle va något bra alls men det va det roligaste ja sett på länge haha.
Såå jäkla torr och dålig humor så det blir skit kul, skrattade igenom hela filmen så tårarna spruta!
Men ja har ju dålig humor så hihihi!
Iallafall måste ja rekomendera den för jag tyckte den va sjukt rolig.
Är du trött, lite små förkyld och rastlös så kan ja garantera att ni lär skratta hihi!

Från filmen: Morgan säger till sin fotograf Robert något som kommer lösa så dom blir kända! "Robert, skjut MIG!"  haha

4 ++++ av 5 möjliga får den av mig hihi! 

Morgan Pålsson, reporter vid Sveriges Television, tror att han ska bli utnämnd till ny utrikeskorrespondent i Washington. Istället blir han skickad med sin fotograf Robert att bevaka valet i ett litet afrikanskt land ingen någonsin hört talas om. Redan första dagen i Matòbo utbryter en militärkupp och Morgan hamnar som enda utländska journalist i centrum för hela världens nyhetsrapportering.

Bild/text från: google.se


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!