Nu är mammas lilla Stella hemma! :D (+Tävling)

Hehe igår va jag hemma hos min mamma och åt middag.
Efter det tog jag en promenad hem och tog även med mig Stella hem hihi.
Hon släpte halva pälsen när vi gick vid bilar och sånt men det gick bra ändå.
Hon har vatt såå gosig hela tiden och är sig själv igen!
Skönt att ha henne hemma och Freddie har saknat henne med! :)

Tog lite bilder på henne precis, såå söt! :)



Sen så får ni inte glömma Freddie´s egna tävling där ni kan vinna hans favorit mat, den slutar den siste juli! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!