Nu jäklar börjar jag mitt hälsoliv!

Jupp, nu sätter vi igång!
I dag blir det gröt till frukost med laktosfri mjölk.
Jag har kommit fram till att jag inte tål vanliga mjölkprodukter utan jag får ont i magen av det och blir svullen hela jag.
Är ju inget roande att gå runt svullen inte haha.
Så nu blir det ändrade puckar :D bara nyttig mat och viktig frukost!
Sen till middag blir det ungsbakad avokado och fisk, nyttigt och gott :D
Ska gå och handla sen också, inte nått hemma nu hehe och frukt måste ja ju ha :D!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!