Räknar myggbett...

....och ja har hittills hitat 28 stycken på mig!!!
JAG HATAR KRYP!
Ucsh det va det som va jobbigt med att campa, alla jäkla kryp!
Aja, hihi är ju hemma nu men guuh va det kliar.
Blir snart tokig, åka in till apoteket i morgon och köpa sån salva som tar bort kliandet annars kommer ja ha sönder kliade bett över hela mig!
Inge vidare mysigt...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

stackars dig...

2008-07-29 @ 20:22:31
URL: http://mawlan.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!