Smyckes ställ!?

Letar efter ett nytt smyckes ställ eller något fint smyckes skrin kanske.
Det börjar bli fullt hehe så måste ha flera, vill inte att dom ligger huller om buller.
Så hittar ni någon kan ni väll säga till, hade vatt jätte gullit av er.



Om ni hittar något som är rosa så är det toppen hihi! :D

Usch, känner mig inte alls fräsh idag.
Har feber och ont i huvudet och halsen, så jobbigt att vara sjuk igen.
Okej det blir mycket film och det är ju okej nu när det regnar och har sig ute.
Men hade det vatt sol hade de inte vatt så roande att se film precis.
Ska snart göra mig en kopp té och fluffa upp kuddarna i sängen så ja kan läsa en bok.
Dricka lite té i mina nya söta rosa koppar som ja fick av mamma kanske!? hihi

Hmm, tror till och med jag ska ta fram mina scrapbooking saker och fortsätta med det.
Har fortfarande mammas bröllops sidor kvar att göra, inte klar med dom än.
Det kan ju vara lite roande när man ligger i sängen :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!