Snorig.. (+fisk & vitlök)

...och det försvinner ju inte hehe...
Är bättre nu iallafall men så störande att låta som någon satt en burk över huvudet på mig!
Fortsätter min kur med te och vitlök haha, skrämmer det inte bort bakterierna så lär det skrämma bort annat iallafall hihihi!
Stinker vitlök hela jag hehehe...
Håller på att laga mat, självklart är det vitlök i den hihi!
Osar vitlök här nu hihihi!
Idag blir det ungsbakad fisk med cremfresch, tomat, lök och vitlök.
Man bara lägger tomaten i botten av formen sen fisken på det sen sån sallads lök på fisken och så blandar man cremfreschen med vitlök och lite krydder man gillar, häller över det på fisken och så in i ugnen på ca 175 grader tills fisken är klar!
Hur lätt som helst :)
Man behöver ingen dyr fisk eller så utan kan ju köpa nån fryst fílead fisk bara.
Eftersom du har så mycket krydder och så så spelar det ingen roll.
Till det hela så kan man ju ha potatis till men jag har helre en sallad till det hela.
Ta gärna lite äpple i salladen, blir super gott! :)

Man ska aldrig vara rädd för att blanda frukt med grönsaker! hihi


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!